573 342 577
Půjčovna  

omezení prodeje

Vážení zákazníci,

v souladu s nařízením vlády jsme upravili režim prodeje koncovým zákazníkům a podnikatelům následovně.

Otevírací doba

  • Otevřeno máme: pondělí – pátek 7:00 – 15:30

                                            sobota – ZAVŘENO

  • O velikonočních svátcích máme zavřeno ( pátek , sobota a pondělí )

 

Vjezd do areálu pro podnikatele i koncové spotřebitele od 9. dubna bez omezení

  • Vjezd do areálu stavebnin je umožněn bez omezení.
  • Při vjezdu se prosím řiďte pokyny zaměstnanců a informačními cedulemi.
  • Vjezd je povolen pouze v ochranných pomůckách (rouška, respirátor, ústa a nos zakrytá šátkem, šálou atp.)

Vstup do prodejny je od 9. dubna povolen pro podnikatele i koncové spotřebitele

  • Vstup do prodejny je regulován personálem – netvořte fronty, vstupujete jednotlivě a udržujte odstupy minimálně dva metry.
  • Koutky určené k občerstvení zákazníků jsou uzavřeny

Objednání zboží a platby

  • Osobní kontakt omezte na nezbytně nutnou míru, dávejte přednost komunikaci na dálku
    MAIL, TELEFON, SMS
  • Hotovostní úhrady umožňujeme jen výjimečně a za přísných hygienických opatření
  • Možné jsou všechny způsoby platby, upřednostňujeme platby kartou, převodem či na fakturu (možné pouze pro registrované zákazníky s kreditem)

Sjednané schůzky

  • Chod společnosti zůstává nepřerušen v běžné podobě s praktickými opatřeními k zabránění šíření koronaviru (vyhýbáme se blízkému kontaktu, shromažďování osob, dodržujeme karanténní opatření, dodržujeme hygienické návyky atd.).
  • Předem sjednané schůzky organizujte tak, že naše zaměstnance kontaktujte telefonicky či elektronickou poštou a nejde-li o akutní případ, jenž vylučuje jiné než osobní jednání, návštěvu odložte, resp. zvažte kontakt jinou formou.
  • V případě neodkladných či průběžných jednání jednejte přiměřeně tak, aby nedocházelo k osobnímu kontaktu a setkání co nejmenšího počtu lidí, pokud možno a pokud to po důkladném zvážení vyžaduje situace, používejte ochranné pomůcky.

Vrácení zboží

  • Do skončení nouzového stavu není možné vracení zboží – netýká se palet a zboží, které bylo vydáno v rozporu s objednávkou.

Primárním cílem je zamezení přenosu koronaviru, osobního a fyzického kontaktu osob a srocování většího počtu osob na jednom místě. Dále pak prevence a zajištění nemocných osob s následnou realizací karanténních opatření.

Děkujeme.

Publikováno 8.4.2020